Vimplar till salu

torsdag 14 april 2011

Family

Ibland lyckas jag fånga en syskonkram i kameran. Ett ögonblick som är så värdefullt för mig, att veta att våra barn som syskon trivs i varandras sällskap.

Jag har använt papper från Crate - Portrait serien och även en del etiketter från stickersarket. Några av etiketterna kommer från Emma's Shoppe arket.


En maffig tyllblomma från Prima får stoltsera som "kronan på verket". Sen har jag placerat ut tillplattade metallblommor här och var och limmat dit pärljhjärtan i mitten på dom. Den lillablomknappen kommer från arket med knappar som hör till Portrait-serien.


Mistat lite på bakgrunden i en beige och turkos färg.


Supersöt spets som kommer från bandförpackningen till Portrait-serien. Den kan man färga in med mist eller distressdyna men här valde jag att använda den naturell. Trädde i en lövpin i spetsen för att få lite dimension på den. En tygklädd brad fick vara med på ett hörn också.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: