Vimplar till salu

torsdag 22 november 2012

Glest mellan inläggen...


Här kommer en liten uppdatering från mig. Det är mycket med arbetet och familjen som tar tid just nu så det blir inte så mycket pysslande. Men några hyacinter har fått flytta in och i år fick dom ta plats under en glasklocka.



Dom förgyller skänken i vårat matrum.


På hyllan över skänken har jag lagt en liten ljusslinga lite slarvigt bland sakerna. Det ger en fint ljus.



En hyacint fick ta plats i köket också. 



En liten adventsgran har flyttat in i trappen också. Det hade alltid min farmor och det var så mysigt tyckte jag att sitta där i trappan och drömma om julafton.

Lite mer pyssel till julmarknaderna har det blivit också. Jag har rullat tändklampar och buntat ihop dom med ett fint band och lingonris. En perfekt julklapp till någon som har allt. ;) 

Jag kommer att stå på skyltsöndag i Bergöö Hus  Hallsberg den 2/12 kl. 13-17 och på julmarknad i Hamnmagasinet i Askersund 8/12 kl. 10-14 och den 9/12 13-17. Hoppas att ni som är i närheten kommer och hälsar på mig då!

Nu till helgen bär det av till Falköping och Scrapfabrikens träff, då hoppas jag på att det blir lite mer pysslat!

Passar på att önska er en skön helg!

1 kommentar:

Björken sa...

Vad kul, då ses vi på lördag!
Kram Catrine